Monday, June 1, 2009

proaktif tmpat bertemu dan berpisah...

kenapa kita bertemu?kenapa jua kita dipisahkan?persoalan ini kerap menjadi tanda tanya buat diriku..'mungkin kita jadi rapat gila sebab kita akan berpisah..'word ni x penah lekang dari kotak pemikiran aku..bee,jahat sgt ke kteorg ni...ayee,kenapa kami dihukum sebegini rupa..perit tau x rasa kehilangan uh..sakit tau x..tp aku still syukur coz kami bertiga menerima ujian...jatuh sama2,bangun sama2..bee,xde orang nk dgr citer aq mlm2..,xde sape nk citer kat aq pasal umaya titina(gaduh n cabut rmbut),xde sape nk lumbe iron baju dlu,xde sape nk tlg solve prob...i missed you..ingat aku nangis dalam musolla sblm kau pegy...aku nanges ikhlas mungkin...sdey sangat....klu aku rindu sangat aku pegy meja prep kau yg xde sape duduk..sdey..('baihah,knape pnda?sian peah...')
ayee,xde sape nk pegi skul ngan aq,tunggu aku blek skul,bagi semangat kat aku,ajar add maths kat lantai,share tudung,share sandal,klu ko xmkn aku pon xmakan...sekarang?dari form one,dimana ada aku disitu ada kau...dimana ada kau disitu ada aku...sekarang?aku sorang..blek skul sorang...tp aku ada chamin n kak farah..tp klu diorg xde aku still sorang...kau jangan penah lupe aku ni penah jadi kwn baek kau..kau bnyk tolong aku tyme kawad..pegang tisu yg...yuk!!haha..xde sape nk tido kat prep sblah aku..haha..skrg ni aku je yg bertahan kat meja prep...yg laen dh xtahan sgt kipas y mampos...aku sorang lagi..remember,to us,u r not ayie,but ayee...
cume:to bee n ayee(beeyee) jangan lupe kat kteorang..all da best in spm2010..dtg smakl bile free..bwk makanan..asila!!.....hahaha....rindu korang..
to hana n rcla..jatuh sama2 bangun sama2..aku tdo kau kejot k...mmg kite ada unee and sue..tp still x same...klu ada prob kite solve sama2..sayang korang..bersama-samalah kiter mengenakan junior!!agagaga...biar aku lead...hahaha...

2 comments:

Rclayeednabeehana said...

hwaaaaaaaaaaa..
sdey tak tehingga..
smpi menangis pown da tak berlagu..

jgn lupekan kami juge ye..!!

salam syg,
honeydew.

Nailah703 said...

'agagaga' mmg x leh bla... rindu sama form4 2009 smkakl!!!