Tuesday, June 2, 2009

keluar sama2?

bismillah,

misi kami..

esok,sebenarnya merupakan hari pertemuan kami...antara aku,safiah dan baihah..kitorang plan nak pergi jalan2...yalar dah lama tak jumpa nak spend masa sesama jugak..mcm mana plak dgn asila??dia tak ikut sekali ke?? Hurm..macam ni..Asila rmhnya jauh sekali nun di Rwg..Kalo minggu ni aku duk kat Rwg takper juga blehlar aku kuar dgn dia naik bas sesama..Tapi aku sekarang ada kat sg besi..Ayee plak??konpem cik mass tak kasi tapi kitorg ada plan gak nak gi rumah Ayee..Cma tak tahu jer bla nak pergi...

mcm mana nak buat ya??
setiap sesuatu kslitan itu pasti ada kemudahan...

pnat jugak nak perah otak nak pikir bla blh jmpa..pd mlanya baihah ada call bgtahu yg mama ajak dtg rmh jer..tapi kami(aku dan fia) ada rancangan nak gi masuk panggung nak tengok syurga cinta..masyaAllah... lagipun aku nak gi cari burfday present utk mak dan adik.. dah lama rancang nak pergi tapi tak pergi2 jugak.

baihah tetiba msj..katanya esok tak jadik.. haish macam mana ni??
apa nak buat ya??hari khamis??oh tidak...aku ada amanah besar nak jaga..adikku bgaimana??syazwan prgi sekolah..takkanlar nak tinggal suffian kat rmh sblah kot..aku sbg kakak lbh afdhal mnjaganya..

apa nak buat ya??
berdoalah kamu kpd Allah sesungguhnya dia pasti memakbulkan doa hambanya...

baihah msj..katanya..myb next weeklar kut..mmg kalau iktkan lama lglar nak jmpa...tapi dia kta nak arrange blik..malam ni nak confirmkan sama ada jadi atau tidak misi kami utk spend time sama2 esok hari..

ya tuhan,
aku mohon spaya KAU berilah kemudahan supaya kami dpt bertemu kmbli pada esok hari..
namun jika tidak mnjadi..sesungguhnya kami pasrah..bahawa segala ktntuan adlh dariMu..
sesungguhnya kami sbg insan hnya mampu merancang namun Allah jua yang menentukan...

1 comment:

SuKelapa said...

tolong sampaikan kat ayie ea...


salam sayang...
lame da xdgr cite ko...
ko da pinda ek??
lagi la susa kite nak jumpe kan...
no pon da tuka..

ayie..
jage diri kat lua k...
doakan ak dpt jge diri gak..
jgn upe ak..
tujuan ak kat sini nak ucap thanx byk2 coz sudi jdi kawan ak..
ak ingt ble ak de masalah ak slalu jumpe ko..
ingt taw..ak xpena skali pon lupe jase ko..
rindoo ko slalu...

salam sayang..
ukhwah fillah..