Friday, May 29, 2009

KEhiLangan

Sungguh berat utk aku terima..oh Tuhan...Kehilangan yang kedua utk tahun ni..
Penatnya dengan perasaan ni..Ya Tuhan terbebannya aku..Macam mana nak tafsirkan ya..Di luar mungkin aku nampak tabah..Tak menitis pun airmata ni..Kalau tumpah pun hanya sebentar cuma...Namun hakikatnya..Hati aku ni sangat lelah..Sangat walah..Aku pujuk orang nangis..Namun hati aku sendiri menangis...Aku tak sanggup nak tunjuk..Aku nak kuat..Supaya aku dapat kuatkan orang lain...Biarlah aku pendam..Aku simpan dalam2..Biarlah takder orang nampak..Biarlah...Yang penting aku kena KUAT..Kehidupan mesti diteruskan bukan..Aku langsung tak sangka sampai boleh jadi macam ni..Sayu sangat hati tengok Apple nangis..Sebak sangat dada tengOk kiwi nangis..Nasib baik tembikai tak nangis..Nasib baik Tembikai pun sanggup tahan air mata demi aku...Taknak aku rebah sekali..Aku kena KUAT dan dia jugak...Honeydew...Kini kami tinggal bertiga...Rasa kehilangan sangat2...Kiwi da takder...Begitu sekali Allah duga kita...Moga2 kita dapat bertemu kembali..Dikumpulkan Allah di satu tempat nan indah..INgat..KiTa KaWan SeLamAnya sAmpai biLa2..Kita terima diri masing2 seadanya..Saling menampung yang kurang...BArulah lengkap..BArulah sempurna...Honeydew...Betul apa yang hang kata tahun lepas..."Ntah2 kita rapat tahun ni sebab tahun depan kita akan berpisah"...Ternyata apa yang berlaku kini..Tak dapat dinafikan....Makbul dOamu itu....Walaupun sekadar mEnduga...Tak mampu nak cakap apa dah...Tahun ni memang tahun ujian...Agaknya....Tahun perpisahan...

Allah bantu kami...
Kuatkan kami....
Sesungguhnya kaulah sebaik2 sandaran...
Kaulah sebaik2 penolong...
KepadaMu jua kami berserah...
KepadaMu jua kami akan kembali...

PeacE_sunk rindu kalian...honeydew+kiwi

1 comment:

Aimi Syahirah said...

sahabatku sayang..

Allah knows the best.
bergetar hati nak taip di entry kalian.
sebak pun ade.

entah.
yang pasti, aku turut merasa apa yang kalian rasa. dan aku turut kepingin melihat kalian bersama lagi.

May Allah Help & Bless all of you, my friends.

*smile pls?