Friday, May 1, 2009

tinggal SAWANG.heh.

Bismillah,

Aiyoo,lame blog nieyh tak di"update". kemalasan melande jiwa dan raga. fuh. lately,mcm mcm masalah btol la. aku pon tak taw npe. pelajaran agi. dorm agi. sekolah agi. mcm mcm. haish. tp yg pastinye aku malas ah nk cter kt blog ni pe yg jd kt skola uh. biar la hny warga smakl yg tahu. tp setiap yg berlaku tu msty ade hikmahnye kan. hmm,pnt pnt.haha.mengeluh plak.astaghfirullah.

okey,rclayeednabeehana.da lame tak mkn mlm berlima.da lame tak borak berlima.da lame tak gelak gelak berlima.dan lg satu,da lame tak kluar berlima.ceh,cam bley kluar jek.heh.mimpi aje laa.kalo nk kluar berlima pon kne tunggu gajah terbang dlu.tak pe la,tahun nieyh mmg sume org buzy gle ar.lg lg awal awal taun nieyh.kawad,karnival kerjaya,asat and so on.tak pe,nnt ble dah reda sume sume tuh,kte berlima agi ek.insyaAllah.

Hmm,sbnrnye aku ade bnde nk bg taw.tp an,disebabkn sume buzy dan kte pown takde mse nk bersame kebelakangan nieyh,tak pe laa.nnt nnt je la ek.ceh,aku ckp kt cni mcm korang bce je an? Takpe laa,asalkn aku dah luahkan kt sini,haha.ntah pape.

Okey la,mls nk taip dah.chow dlu,daa~

:post ni takde motif.huh.

Salam sayang,
miss honeydew.

No comments: