Friday, November 12, 2010

SPM makin dekat..

salam semua...

wah..lama sesangat dah tak update blog ni..it has been ages..lama sangat tak diimarahkan memandangkan masing2 busy memanjang..all the time hang out dengan buku..makan buku,tidur buku,mandi buku..kalau boleh nak masuk toilet time nak buang hajat tu pun dengan buku jugak..wah!ajaba..melampau betul..dalam masa nak SpM ni jugaklar masing2 sangat selfish..sampai dah takder masa nak pikir pasal orang lain sebab banyak lagi benda nak stadi...betul tak?hurm tak betul...dalam masa nak SPM ni jugaklar cikgu2 sepakat nak buat kelas tambahan sampai kna stay bagai..tapi itu sema kan pengorbanan nak capai satu kejayaan yang besar..nak capai cita2..dan tiket Penentu Masa Depan..nama pun SPM..waktu ni jugak maing2 bersengkang mata..bangun tahajud..ibadah yang tak pernah buat pun jadi kewajipan..semuanya demi satu peperiksaan..

aku harap sangat2 aku dan kawan2 tak belajar sebb SPM semata..tapi sebab Allah..aku beljar sebab aku ikhlas...sebab memang aku nak ilmu Allah..aku harap sangat niat aku betul..aku harap sangat kita semua redha dengan apa2 keputusan pun..aku harap sangat,,

kepada semua,marilah kita sama2 berdoa kepada Allah moga Dia permudahkan jalan bagi kita pada hari yang makbul,hari Isnin ni bersamaan 15 NOv lepas Asar sampai MAghrib..membayangkan kita berada di padang Arafah bersama orang2 yang mengerjakan haji..doakan kebaikan bersama pada hari tersebut..mintalah apa sahaja..inshaAllah Dia akan memakbulkan doa kita..

nak pergi dah..kat PSE sbnarnya ni..esok ada Chmist.

salam sayang,peace_sunk..

wallahualam..

No comments: