Monday, August 24, 2009

kelas 4 Ali

bismillah,

sekarang ni dah hari ke-4 dalam bulan ramadan. selamat bermujahadah yer muslimin dan muslimat. nak continue cerita yang tertangguh about smakl.
haritu kami(kelas 4 Ali) telah diberi tugas untuk mengacarakan PELANCARAN BULAN KEMERDEKAAN. pelancaran punyalah lebat,ada scene melepaskan burung dan segala bagai lagi. memang Alhamdulillah menjadi perancangan tuh sumer. Afeeq Afnani sebagai pengerusi majlis,Jannah dan Tawfiq sebagai pembaca pantun,Zafirah dan Darwis sebagai pembaca sajak, Nabilah dan Raihana sebagai pembawa sangkar burung(comel semacam kan?),Asila,Syairah Kaswan dan Syairah Norzan,Syazana juga sebagai pengedar lagu. Yang lain2 melakukan tugas masing2.
ustaz hamdi ucap tahniah kat kitorang. dia tulis kat whiteboard. kembang kempis semuanya. lupa pulak nak cakap. tempat kejadian tuh bertempat di tapak perhimpunan sebab dewan sri bestari calon pmr yang guna untuk trial.
kelas lain pun ada tugas jugak. macam kelas 4 hamzah diorang kena hias sekolah dengan bendera malaysia. kelas 4 AB plak kena urus tentang keceriaan kelas berasaskan kemerdekaan,4Umar uruskan tentang nyanyian lagu patriotik..4 Othman kena buat game. berdaulat sungguh masing2. semua semangat apabila diberi tugas. semuanya rasa bertanggungjawab. Alhamdulillah..
moga kita sentiasa tsabat..
tetap berada atas jalan yang diredhaiNya..

No comments: